söndag 1 januari 2012

Min nyårsoutfit


Tights och kavaj - H&M, Tröja - mbym, Halsring - glitter, Ring - ginatricot

Igår, sista dagen 2011, var jag klädd i detta! Svarta tights, en svart tröja och över det en kavaj. När jag gick ut tog jag på mig svarta boots och såklart en jacka. Till detta hade jag även halsringen som jag visade tidigare och en cool ring för att inte ha så nakna händer, dessutom brukar outfits bli roligare om man har ringar och man känner att man har klätt upp sig lite mer! Den gråbeiga kavajen lyfte upp outfiten från allt svart vilket blev väldigt snyggt tycker jag!

Det är lite försent att inspireras av denna outfit till nyår men den funkar ju även vid andra tillfällen!
Hoppas ni hade en bra avslutning på det gamla året och får en bra början på det nya! 
/Moa

1 kommentar:

  1. Snygg nyårsoutfit Moa! Ni har även en superfin och inspirerande blogg. Kika gärna in på våran blogg där vi tipsar om en djur och miljövänligare jul!

    MVH
    Linnea på www.veggojul.blogspot.com

    SvaraRadera