tisdag 20 december 2011

Det lackar mot jul
































Fyra dagar kvar,

Ja, ni gissade rätt, jag har börjat räkna ned till julafton. Klapparna är avklarade och jag vill så gärna öppna de fint staplade paketen under granen. Dagen till ära så delar jag med mig av två fin, fina julklappstips till er som är stressade sista-minuten köpare!

           1. Det fina chokladbruna lacket på bilden ovan, mest aktuella färgen på naglarna i vinter. Min personliga favorit, till ett pangpris dessutom! Ni hittar det på Kicks eller Åhlens.

2. En shopperväska i lack som är modernt, praktiskt och passar till allt! Toppen i snöslask, innehållet blir inte blött.


Känner ni att någon av era klappar är lite för billiga? Då kan ni sätta på en extra present som dekor på paketet. Kanske en ring, armband eller någon annan användbar accessoar. Eventuellt något ätligt som en polkagris eller pepparkakshjärta. Lycka till, men kom ihåg att det är tanken som räknas! 

/Julia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar