lördag 31 december 2011

Halsring















Denna skönhet använder jag flitigt! Jag har den både till vardags och till lite finare tillfällen. Detta smycke som kallas halsring har blivit väldigt populärt och det kan jag förstå, så snygg som den är. Det finns även halsringar som är lite enklare och då är det bara en ring utan dekorationer. Som ni ser har min halsring en sten.
Vissa halsringar är jättesmala, vissa kan vara väldigt breda och det finns de som både går upp på halsen och de som hänger på bröstet. Dem finns i guld, silver och brons och man kan nog hitta dem i vilken smyckesbutik som helst. Några som jag vet säljer halsringar är Glitter, Style by Tyra och Guldfynd. Priserna är ganska olika beroende på material och storlek men det finns både billiga och dyrare alternativ! Min halsring har inget spänne utan man hänger den bara över halsen. Den sitter väldigt bra!
Jag kommer bära den ikväll då det vankas middag och nyårsfirande med vänner!

Gott nytt år! /Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar