torsdag 29 december 2011

Spikes New Year´s Eve




















Nu börjar 2011 gå mot sitt slut, de betyder att en vardaglig klädsel inte passar in när vi väl ska välkomna det nya året! Jag funderar personligen att bära en kostym från Acne med svarta loafers från Vagabond. Under kavajen kommer jag böra ett vitt linne, väldigt urringat eller möjligtvis en svart polotröja. Ser verkligen fram emot NYÅR i år, ingen aning varför kanske för att jag träffat så otroligt mycket fina människor på sista tiden? Hm..

Kommer ni ihåg inlägget jag gjorde om christian louboutin skorna, blev väldigt förtjust i dem så jag klickade hem ett par. De är svarta med silvriga spikes, längtar tills jag kan använda dem. Vill ju absolut inte förstöra dem genom att gå i all snö, nej.. så jag kommer att använda de till lite finare tillställningar. Och det jag sa om budgetpris, glöm det.. skorna var redan på rea, och rean var allt från 70-86 procent. Men men, om de är snygga är det värt pengarna!!

Lägger upp bilder lite senare för att ge er mer inspiration!
/Viktor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar