fredag 23 december 2011

Orange Before Christmas Eve

Nu, endast en dag kvar till Julafton!

Så här dagen innan Julafton har jag på mig mina hunter stövlar, en orange stickad tröja och ett par svarta byxor. Eftersom att jag har stövlarna på mig så vill jag inte blanda in så jätte mycket mönster, lätt att få en så kallad festival känsla av det hela. När jag väl ska gå ut tar jag på mig en svart jacka utan krage och svarta skinn handskar.  En slapp men även stilfull utstyrsel som fungerar en kylig december dag.

Du kan bygga upp outfiten även till fest, genom att möjligtvis använda en polotröja eller en skjorta under den stickade tröjan. Och byta ut stövlarna mot ett par loafers i svart lack.  På mindre än 5 minuter går du från vardag till fest. Fungerar utmärkt under julfirandet med släkt och vänner.

Lycka till!
/Viktor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar